Identifikácia potrieb zákazníka: Pochopenie toho, čo zákazník hľadá alebo čo potrebuje.

Prezentácia produktu/služby: Ukážte, ako váš produkt alebo služba rieši zákazníkov problém.

Prekonanie námietok: Odpovedanie na otázky alebo pochybnosti, ktoré zákazník môže mať.

Zatvorenie predaja: Uzavrite obchod tým, že zákazníka presvedčíte o výhodách a on uskutoční nákup.

Follow-up: Starajte sa o zákazníka aj po nákupe, čím podporíte dlhodobý vzťah.

Časová os školení LVL1

Posunutím spodnej lišty vpravo sa ti objavia všetky školenia Level 1. 

Životné poistenie 4U
DOMOV IN - Poistenie nehnuteľností a zodpovednosti za škodu
Active Life
Prémiové bývanie – poistenie domov, bytov a domácností
Úvery - komplet
Snehová guľa
Moja Farbička Plus – Investičné životné poistenie
KASKO – Auto komplet, PZP
Kasko – Autobonus, PZP
Životné poistenie
Viva - poistenie majetku a zodpovednosti za škodu občanov
Zodpovednosť za škodu zamestnanca
Cestovné poistenie
SDS II. Pilier
Realitný fond a depozitné konto
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
YOUPLUS
AXA/UNIQA
AXA/UNIQA
PREMIUM
ETF fondy
Allianz SP
Kooperativa
Komunálna poisťovňa
Kooperativa S7
Collonade
Collonade
AXA Assistance
NN
IAD